Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ОПИТУВАННЯ ГРОМАДЯН – УЧАСНИКІВ СУДОВИХ ПРОВАДЖЕНЬ
Код суду __ __ __ __ Дата опитування «____» _______________2014 р.
Номер анкети __ __ Інтерв’юер__________________________________
Шановний відвідувач суду! Рада суддів загальних судів пропонує Вам взяти участь в опитуванні громадян щодо їх задоволеності якістю функціонування судів. Опитування проводиться з метою об’єктивної оцінки якості послуг, що надаються судами. Отримана інформація буде використовуватися судовою владою України з метою розробки ефективних кроків щодо поліпшення якості судових послуг та підвищення рівня громадської довіри до судів. Будьте впевнені, що інформація,яка збирається,є цілком конфіденційною і отримані відповіді будуть використані лише в узагальненому вигляді. Від Вашої участі в опитуванні , щирості та відповідального ставлення до опитування залежить якість та повнота інформації, на підставі якої буде отримана загальна картинка якості роботи суду.
|
I. Характеристика респондента:
1. Вік |
○18-25 років |
○26-39 років |
○40-59 років |
○60 років і старші |
2. Стать |
○Чол |
○Жін |
2. У суді Ви представляєте |
○ особисто себе (є позивачем / відповідачем /свідком / потерпілим) |
○ іншу особу (є адвокатом, юрист-консультантом) |
○ інше ___________ (вкажіть) |
II. Якість роботи суду:
3 Оцініть, будь ласка, за 5-бальною шкалою, якість роботи цього суду (1 – дуже погано, 5 –відмінно):
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
○ Важко сказати |
4 Оцініть, будь ласка, умови перебування громадян у суді з точки зору зручності та комфортності, та з урахуванням таких аспектів, як:
- достатність та зручність місць для очікування оформлення документів, ознайомлення з
матеріалами справи та підготовки до судового слухання;
- чистота та прибраність приміщень суду;
- можливість користування туалетами, тощо.
○ Незадовільно |
○ Задовільно |
○ Добре |
○ Відмінно |
○ Важко сказати |
5 Оцініть, будь ласка, повноту, якість та доступність інформації для відвідувачів суду з урахуванням таких аспектів як :
- наявність інформаційних стендів;
- наявність зразків документів та порядку сплати судового збору;
- зрозумілість інформації щодо місця та часу проведення судових засідань;
- наявність інформації в Інтернеті, тощо.
○ Незадовільно |
○ Задовільно |
○ Добре |
○ Відмінно |
○ Важко сказати |
6 Оцініть, будь ласка, своєчасність судового розгляду з урахуванням таких аспектів як:
- дотримання строків розгляду справ;
- вчасність надсилання судом повідомлень про розгляд справ;
- обґрунтованість перенесення судових засідань;
- додержання графіків судових засідань, часу слухання справ, тощо.
○ Незадовільно |
○ Задовільно |
○ Добре |
○ Відмінно |
○ Важко сказати |
7 Оцініть, будь ласка, виконання своїх обов’язків працівниками апарату суду, враховуючи такі аспекти, як:
- старанність та сумлінність;
- бажання допомогти;
- відсутність помилок, які призводили б до перероблення документів та порушення строків
судового розгляду,
- форма одягу, тощо.
○ Незадовільно |
○ Задовільно |
○ Добре |
○ Відмінно |
○ Важко сказати |
8 На Ваш погляд, чи ставляться працівники апарату суду до відвідувачів суду коректно та ввічливо?
○ Ні |
○ Скоріше ні |
○ Скоріше так |
○ Так |
○ Важко сказати |
9 На Ваш погляд, чи ставляться судді до учасників судових проваджень коректно та ввічливо?
○ Ні |
○ Скоріше ні |
○ Скоріше так |
○ Так |
○ Важко сказати
|
○ Не беру (або ще не брав(ла)) участі в судових провадженнях
|
10 Для респондентів, чиї справи вже завершено:
11 На Ваш погляд, чи був суд при розгляді Вашої справи незалежним та неупередженим?
○ Ні |
○ Скоріше ні |
○ Скоріше так |
○ Так |
○ Важко сказати |
12 Чи вважаєте Ви, що Вам був забезпечений справедливий судовий розгляд?
○ Ні |
○ Скоріше ні |
○ Скоріше так |
○ Так |
○ Важко сказати |
13 Чи рішення по Вашій справі було на Вашу користь?
○ Так |
○ Ні |
○ Немає відповіді |
14 Якщо рішення по справі було не на Вашу користь, то чи збираєтесь Ви оскаржувати це рішення?
○ Так |
○ Ні |
○ Немає відповіді |
15 Якщо Ви вже ознайомилися з текстом рішення, будь ласка, вкажіть, чи було рішення викладено доступною для розуміння мовою та чи є, на Вашу думку, це рішення добре обґрунтованим?
○ Ні |
○ Скоріше ні |
○ Скоріше так |
○ Так |
○ Важко сказати |
○ Ще не ознайомився (лася) з текстом рішеня |
16 Ваші побажання та пропозиції:
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
Дякуємо за співпрацю! Ваша думка є дуже важливою для нас!